Håll ut...

På vägen tvättas spåren bort
en olycka blir minnen blott
Rusningstid strax innan Jul
så glömmer nån ett varningsljus

När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för 2?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig
ändå?

Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Stå ut med mig

Stå ut med mig
Jag behöver dig
Jag behöver dig
Stå ut med mig
Jag behöver dig
Jag ... dig
Stå ut med mig
Jag behöver dig
Stå ut med mig
Jag behöver dig

(Kent  - Berg och dalvana)

Kommentarer
Britten

länge sen jag hälsade på dig ...vilken fin dikt...tack för den...å jag som inte gillar kent
...hmhhhhhmmm

Datum: 2007-11-13 Tidpunkt: 19:25:17
Blogg/URL: http://pyrobritt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0