Vaknade faktiskt i rätt tid..

Jag tog mig upp imorse, trots att jag inte kunde sova inatt! har nog sovit ca 2½ timme tot, sista gången jag kollade på klockan var vid halv 3..och jag klev upp 10 i 5!! Men jag är inte speciellt trött än, det kommer väl ett bakslag imorrn.. ska försöka gå och lägga mig lite tidigare än vanligt ikväll.. tur att veckan bara är 3 dagar!! :)

Har fått hem min mammas födelsedagspresent idag..fast jag skriver inte vad ;) och sen måste jag klura ut vad älsklings mamma ska få också, det är ju bara 6 dagar emellan! och sen är det typ en vecka så är det morsdag!! det är ju så svårt att hitta presenter, man vill ju ge den perfekta presenten! som verkligen "är" den personen man ska ge den till! fast jag älskar att ge bort saker, det är så roligt att göra folk glada!

snart ska jag ge mig ut i regnet igen, har lovat att följa med en kompis som inte har någon bil, hon skulle säga hejdå till sin katt eftersom hon ska flytta så har den fått nytt hem..verkligen tur att vi har bil när det regnar så här! då vill man inte cykla!! :S

Nej, dags att gå. Ska nog ringa paps en sväng först om han är hemma nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0