Möte

Just hemkommen från stormöte på jobbet. Det var faktiskt riktigt trevligt, det bjöds på god mat och samtidigt så var det betalt.
Ikväll funderar vi på att gå och se Spiderman 3. Om det nu finns biljetter kvar vid den tiden för det går inte att reservera längre, suck!

Jag hittar inte min agenda..jag blir så förtvivlad! Jag måste ha en agenda för att skriva upp när jag ska jobba osv. viktiga saker man måste komma ihåg. Jag glömmer ju annars!! Jag har letat igenom hela lägenheten och jag hittar den inte..har inte lust att köpa en ny för då försvinner ju allt jag redan skrivit ju..då glömmer jag säkert massa!! Vars är min fina rosa agenda?!?!

Kommentarer
Pakka

haha börja bli som jocke! ;)... Guld fisk minne! :D hoppas du hittar din agenda iaf...

Datum: 2007-05-07 Tidpunkt: 03:25:05
Beffa

Men vad tusan, har du hittat hit brorsan?! haha, ja hans minne har smittat av sig på mig nanting!!! :P

Datum: 2007-05-07 Tidpunkt: 17:16:40
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0