Längesen det blev en lista :)

10 favoriter:
Färg:
Rosa - knallig
Mat: Pappas fisk
Band: Metallica
Film: Pirates of the Carrabean
Bok: Mannen som kunde tala med hästar
Sport: Att utöva - Dressyr, att kolla på - ishockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: melon
Tid på dygnet: kväll

9 för tillfället:
Humör: Glad men trött
Smak: Munkar ;)
Kläder: Baggy jeans och rosa tröja
Nagellack: inget alls
Tid: 23.28
Omgivning: Gears of war -xbox 360
Irritationsobjekt: Faktiskt ingenting 

8 första:
Bästa vän: Min kära kusin
Husdjur: Själv - 2 katter, hemma hos paps - 2 katter, 2 hundar, 1 häst
Piercing: näsan + 7 hål i öronen
Förälskelse: Det kommer jag inte ihåg
Musik: Spice girls
Bil: Har aldrig haft en helt egen
Kyss:  Minns inte

7 senaste:
Cigarett
: Det var länge sen jag var så dum att jag testade det
Mat: Bullens pilsnerkorv och makaroner, mums
Dryck: Portello
Biltur:  Från fisketuren och till P
Kyss: Nyligt
Spelad låt: Ronny&Ragge - Wunderbaum
TV-program: ??

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: Haha, jaa..det är ju han jag är tillsammans med
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad: Nej!
Badat naken: Självklart
Varit med på TV: Inte vad jag vet
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: Långklänningar
Mat: Sushi verkar nåkt
Musik: Dansband
Dryck: Whiskey
Personlighetsdrag: Såna som tror att dom är bäst på allt

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Körde bil, åt middag, kramades, sov
Du kan höra just nu: P&J som spelar Gears of war, sen hörs inte så mycket mer
Du inte kan leva utan: Älskling, djuren, familjen, vännerna
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, äter, tittar på tv, och leker med Zelda

3 personer:
Du kan berätta allt för: Älskling, S&S
Du tycker om: Älskling, familjen, vännerna
Du inte gillar: Jo det finns några..

2 val:
Kaffe eller te: Både och
Vår eller höst: Vår

1 önskan: vill träffa farmor igen..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0