Handlat..

Nu har vi varit och handlat. Köpte havre på Granngården, gud vad glad jag blev när jag betalade mindre än vad som stod på prislappen!! haha. Inte så mycket iofs, stod 124, och jag betalade 108, men ändå! Köpte en saltsten också så nu är det klart.
For sedan på Rusta, de hade massa hästgrejjor ju! Väldigt förvånad faktiskt..undrar hur kvalitén är? Såg att de hade insektstäcken, billigare än Hööks! Om det är bra kvalité på deras grejjor så är det ju ett klipp! Köpte iaf 2 fodertunnor där för 99.- styck istället för de på Granngården som kostade 229.- styck!!
Och jag blev så glad, för förra veckan hade jag hittat en dörr-hängare med krokar i deras reklamblad, och när jag frågade efter den så trodde de att den var slut, men det fanns EN kvar! Perfekt, nu slipper vi ha kläderna på golvet eller på datastolen, det ser så stökigt ut! Och eftersom de hänger på dörren så syns de ju inte när den är öppen! Super!!
Inhandlade en födelsedagspresent till Älsklingens mamma också, så nu är det klart med. Och lite tvättmedel..det som fanns här var kvar sen de som bodde här tidigare, och det går inte att använda, är massa klumpar och väldigt kasst, såntdär billighets märke! Ursch! Rusta är bra på sånt sätt, de har tex. sköljmedel mkt billigare än på Ica, fast det är samma märke..ofta stora förpackningar också och det vill jag ha så man inte behöver köpa så ofta!

Har väldigt ont i huvudet, haft det hela dagen. Det gör tom. ont att ha glasögonen på näsan! :( ska väl softa lite nu tror jag..mysa med kisse kanske! Hon och jag somnade i soffan när jag kom hem, mkt mysigt! Nu hoppade hon upp på min mage och ligger o pratar! <3 sötast!

Kommentarer
Mamma...

De har ofta dagspris på foder, vilket gör att en annan dag kan den vara dyrare...

Datum: 2007-05-15 Tidpunkt: 21:32:30
irene=)

haha, på Ö&B har dom ju också hästgrejor!;D det kanske inte är så superkvalité menmen, vissa grejor håller bra ändå!=)

Datum: 2007-05-17 Tidpunkt: 14:10:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0