Dust´s nya hem..

68884-71

Hit har han då flyttat min snygging!! :)
Blev tyvärr ingen ridning, jag möttes av 2 skakande hästar, varav den ena utan täcke! Stackarn! Hittade 2 täcken till den pållen iaf, och sen fick Dutt på sig ett täcke till, och hö såklart.
De frös ju lite mindre, men det märktes att de ville in, så vid 3 tiden tog vi in dom och pysslade lite och gav mer hö. Dutt frös så hemskt när han kom in! Fick byta täcken så han fick ett som täckte halsen också!
Inser att jag måste ta upp fler täcken när vi åker hem nästa helg. Fast var tusan ska de få plats? Förvaringen kunde ju ha vart större..jaja, jag får väl ha det i förrådet i värsta fall, för fler behövs ju! Framförallt ett tjockare, han fryser så mycket och man kan ju knappast be dom lägga på 2 täcken..har ju ett tjockare täcke hemma han brukar ha vår-höst. Får se om det kan funka!!

Kommentarer
Curant

Det ser ju ut att vara ett riktigt fint ställe. Hoppas Dutten trivs bra när han gjort sig hemmastadd. Jag o Curris har tränat för Berit idag och ska göra det i morrn med. Kul med jobbigt!!

Datum: 2007-05-19 Tidpunkt: 22:43:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0