Aqua box

Idag har jag och A testat ett nytt pass. Det var verkligen skitskoj!! Men oj vad man kommer ha träningsvärk imorgon kan jag tänka mig.
Det här passet var perfekt för mig, jag älskar ju verkligen vatten, att bada, simma, ja bara vara i vattnet liksom. Dessutom gillar jag att boxas och olika kampsporter, så vad skulle kunna passa mig bättre än att boxas I vattnet?!
Det här passet kommer jag garanterat att köra fler gånger. Helst varje vecka!! Åteminstone EN gång varje vecka. Så kan man va på "land" de andra passen eller så.
Fick inviga min nya bikini också, trivdes faktiskt i den så det känns som ett bra köp. Dock kanske det inte är optimalt att ha bikini när man boxas och hoppar i vatten upptäckte jag ;) haha! Men den var nice iaf.

Kom att tänka på en liten rolig sak. Hihi. Jag har en röd bikini, och hade lyckats få med mig en röd handduk, A har en turkos bikini och hade med sig en turkos handduk. Värste matchade vi såg ut att vara, haha! :D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0