Livet är en bergochdalbana

Denna dag började så underbart bra! En ridtur med S&J, i över en timme i skogen, fick se vars klätterbackarna är, Dutt gick som en klocka, hur mjuk och fin som helst i skritt och trav, dock lite värre i galopp, då blev det några glädjebockar så matte fick hjärtat i halsgropen! :p stark blev han också men han var ju dessto finare i traven! Hur gudomligt underbar är inte min häst då? Helt enkelt bäst!
Sen hem från stallet för att möta upp S som ska hälsa på mig i helgen..

Sen ringde de dock från stallet, Dust hade bråkat med sin hag-granne genom stängslet, och grannen hade fastnat. Det verkar dock ha gott bra, men nu har Dutt ingen sommarhage längre, och han var väldigt spänd och uppstressad. Det är så himla svårt, jag trivs ju så bra ibland och i nästa stund vill jag bara flytta. Är det så det ska vara? Hoppas verkligen att det blir bättre sen, som mamma säger.. bara det löser sig med hagen så, vill INTE att han inte ska kunna gå på bete, jag vill ju ha honom ute dygnet runt! Min älskling!

Nu ska S göra slingor på mig och sen får vi se vad som händer ikväll! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0