Härligt!

Har varit hemma hos Paps idag, har plockat ner Dutt´s gamla hage och tagit med hö, spån och stängsel+stolp hit. Så nu har älskling + hans vän hjälp mig att bygga Dusty´s sommarhage! :) Sen åkte vi hem en sväng, innan det var dags att fara tillbaka till stallet igen för att natta hästarna. Påväg därifrån kom jag på att jag glömt min telefon o nycklar i sadelkammaren! Snacka om virrpanna. Fick åka tillbaka igen!!
Zelda har varit jätteduktig, hon gillade att vara hos Paps. Fast hundarna var lite läskiga. Hon hängde i Paps gardiner också :P haha!
Sen åkte hon bil jääääättelänge men sov nästan hela tiden! Älskade kisse!!

Har bränt axlarna idag också, typiskt!
Ska väl göra i ordning mackor + lunchlådan tills imorrn, sen dusch och förhoppningsvis isäng. Dock är jag inte trött än o det är megavarmt här så jag tror det blir senare kväll ikväll än tänkt..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0