Glad Midsommar! :)

Fast dagen började inte så glatt, då larmdosan till bilen gav upp så jag kunde inte låsa upp bilen. Blev några vändor mellan parkeringshuset och lägenheten innan älskling fick den att fungera åt mig. Sen fick jag stressa som attans till stallet, men tack vare söta S så hade hästarna fått kraftfoder och var någorlunda lugna. Snabbade mig att släppa ut och mockade i raketfart, lika fort gick det att göra i ordning Dutt och precis när S var framme vid stallet så blev jag klar!
Sen följde en lååång härlig ridtur i skogen på mycket mysiga vägar, nu vet jag ju hur man kan rida till SURF också, för där kom vi fram! Hade en väldigt glad och pigg häst som var huuuur fin som helst att rida. Dock så har både han och matte dålig kondis, vi flåsade ikapp ett tag. Tur det är så mysigt att skritta också!! Fanns en perfekt väg där man kan träna galopp-intervaller, alldeles rak och mjuk! :) Det gillas, sa vi! :)
Får väl se hur mycket träningsvärk jag har imorrn :P Har ju inte direkt fått tillbaka alla muskler man en gång hade..men de kommer väl!

Snart bär det iväg till husum, där midsommarkvällen ska firas hos P. Kanske blir det också första doppet idag i havet? Hoppas på det!

Glad Midsommar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0