Fisketur

Oj, vad vi sov länge idag. Iofs vaknade jag till och från men klev tillslut upp vid halv 3. Helt död! Känner mig piggare i kroppen iaf och har inte haft ont i huvudet inatt.
Har vart med grabbarna o fiskat, i Nydalasjön. Fast vi hade ingen vidare fisketur, endast en liten abborre!! en mini!! och ett plaströr..humm, vad de nu gjorde på botten! haha.
Jaja, bättre lycka nästa gång!
Nu ska jag nog bara slappa tills det är dags för jobb igen. Hoppas de blir bättre ikväll för de är inge kul när de inte finns nått att göra ju! Man känner sig så dum!

Har pulat i Vickan medicin igen, det gick faktiskt bättre den här gången. Men de på apoteket gav mig fel storlek på korken som man ska sätta på medicinflaskan, och sprutan når inte ner så det är jättesvårt att få upp rätt mängd utan att spilla ut allt! Får väl gå dit på måndag o be om att få en annan kork...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0