Vilken kväll!

Oj oj vilken kväll det blev igår. Och vilken huvudvärk jag har idag. Man ska inte dricka vin! Och man ska inte dricka allt som bjuds ute på krogen, man ska dricka vatten.. fan att jag inte kom ihåg det igår.. :P
Aja, man lever som man lär eller nått!
Bara softat idag, käkat lite och mest legat i sängen. Nu är jag dock HUNGRIG så det skriker om det, och huvudvärken verkar ha gett med sig.

Pojkarna har städat, så det är rätt härligt här hemma nu. Vi kom ju på vad det var som luktade så äckligt. Jag hade ju lagat ris tidigare i veckan och sen ställde jag pannan i vatten för att kunna diska den. Det glömde jag visst bort så det var inte så fräscht. Tur att jag slapp se det!

Kisse var galen igår. Hon drack både vin&öl. Jämarns alkis-kisse :P haha! Man måste passa henne noga för hon hoppar upp på bänkar/bord och slickar ur glasen!

Kommentarer
Mamma...

Stackars kisse, har hon också "hangover"?! Min lilla fröken har vett att låta bli, men är dock en gourme'katt uti tass-spetsarna...

Datum: 2007-07-29 Tidpunkt: 20:23:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0