Transformers, värme...

Ikväll ska vi gå på bio! Vi ska se Transformers.. den verkar bra! Så får vi väl se om den är det..

Just nu vill jag bara smälta bort och försvinna.. det är så jävulskt varmt, det går inte att göra nått vettigt här hemma för då svettas man. Tror jag ska ta myggnätet med mig och sova på balkongen eller nått. Grymt drygt iaf, det går inte att somna förrän vid 12 typ för då har det blivit svalt om man har tur..
Ska ta med mig min fläkt som finns hemma hos pappa så kanske det blir lite svalare av den också..

Har nyss duschat, skulle kunna ligga i duschen hela kvällen..eller i badet helst. Det är helt tragiskt, jag har fortfarande inte badat i år!! Men hur kul är det att åka och bada själv? :S

Bara att hoppas att det är svalt inne på bion..annars dör jag nog..

A...jag behöver din pepp...börja gå promenader med mig?

Kommentarer
A

Om det är mig du menar så är jag på med promenader....förresten afro power i parken (brevid oss) klockan 19 imorgon...är du på? ;)

Datum: 2007-07-04 Tidpunkt: 21:47:19
beffa

Amen typiskt! Jag har just kommit hem från stallet..hade ju vart megaskoj ju! och nästa vecka är vi ju på metallica..men promenad kan vi väl klämma in? vi är ju hemma litegrann nästa vecka iaf! :D

Datum: 2007-07-05 Tidpunkt: 20:45:06
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se
Linda

Ante ska släpa med mig och se Transformers...Han är ett STORT fan! (Han ska bjuda, det finns inte en chans att JAG betalar för att se den, haha...) Var den bra eller kommer jag att lida genom hela filmen?
Kram till dig Emma!

Datum: 2007-07-07 Tidpunkt: 00:17:01
Blogg/URL: http://lindaeson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0