Tungt..

Det var riktigt tungt att jobba vissa stunder, men det gick. Och jag fick faktiskt en HUNDRING i dricks av en kille! :) wohoo, så mycket har jag då aldrig lyckats få nån gång. Lite skoj :P men jag gick hem tidigare, så jag har ju inte fått dricksen än..får se hur mycket det blir..men den borde bli bra idag faktiskt!

Bio imorrn/idag då. Ska se Göta Kanal 2, med älskling, + hans äldsta bror&flickvän. Blir nog riktigt skoj det! :D

..och sen blir det jobb igen. Men det är bra. Jag har många många timmar den här månaden nu :D 52,15 för att vara exakt ;) och fler blir det!! :D


Nej, nu ska jag sussa. Min lilla sötis ligger bakom mig i soffan och sover så sött. Han hade visst slumrat in till nån film, ovanligt :P haha. Funderelar om man ska väcka honom, eller joina honom på soffan? Det är förjävla varmt i vårt rum, så soffan vore iofs rätt nice. :)

Godnatt!!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0