Göta Kanal 2 = riktigt rolig film!

Bion var hur kul som helst! :) Verkligen sevärd. Sen gick vi och åt middag på O´learys, och sen upptäckte jag att klockan var mycket så det var bara att springa hem och byta om och sen ner på O´learys igen. Gick iallafall bra att jobba. :)
Skulle egentligen börjat kl 18 ikväll, men fick veta igår att jag behövdes tidigare. Så kl 16 är det möte och sen börjar jag jobba. Kan hända att det blir en 12-timmarsnatt i natt. Jaja, det blir ju bra med pengar iallafall! :D

Imorrn åker jag hem till min kära Paps. :) Men jag har en stor känsla av att jag kommer vara dyngtrött efter allt jobb inatt. Får väl kanske sova lite där när jag kommer hem, för Paps jobbar ju ändå så!

Ses imorrn!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0