Ännu en sömnlös natt..

Jaa, såklart är jag vaken igen..huvva. Men jag får skylla på att jag jobbat så jag är uppe i varv än.. Brukar funka ganska bra att sätta sig vid datorn en stund, eller se lite på tv för att varva ner. Man märker junär man börjar se i kors, då brukar det vara lagomt att gå och lägga sig. Men jag är fortfarande pigg som en lärka!! suck..kan ju iofs bero på att jag sov länge idag..eller egentligen sov jag väl inte länge, jag har ju bara lyckas vända på dygnet..aja, det funkar ju så länge man jobbar för man slipper vara astrött på jobbet, men det är drygt när man vet att man måste upp tidigt också kan man inte somna..

hmm, ska väl försöka somna nu iaf..är ju bara 1 timme tills älsklingen kliver upp till jobbet..han tror nog att jag blivit galen om jag inte ligger i sängen ännu en morgon!!

Kommentarer
fia

hejsan gumman! jo det går bra med plugget är super kul att inte jobba hela veckan!! också slutar man två lyx! ja när kommer ni egentligen?! saknar dig med! pusspuss

Datum: 2007-01-11 Tidpunkt: 12:03:04
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0