också en lista till

*******Enkla frågor*******
1. Fullständigt namn: det vet redan dom som känner mig
2. Smeknamn: boll, bollen..typ
3. Ögon: tror att de är blågröna, men jag vet inte..
4. Längd: 168,5 cm
5. Hår: blond
6. Syskon: lillebror
7. Gillar du att sjunga i duschen?: Nä, har aldrig gjort
8. Har du en bra röst?: tondöv..haha :P
9. Födelsedag: 18 mars
10. Stjärntecken: Fisk
11. Höger eller vänster?: i vilket sammanhang? är högerhänt iaf!
12. Vad vill du ha i ett förhållande?: Älsklingen!

*******FAVORIT FRÅGOR*******
13. Film: Grease, Dirty Dancing
14. Sång: Unforgiven II
15. Band/Sångare: Metallca
16. TV program: The OC
17. Skådespelare: Vin Diesel
18. Skådespelerska: Mischa Barton
19. Mat: Fläskfilé
20. Nummer: 6, 13, 21
21. Tecknat: Luftens hjältar :D
22. Disney karaktär: Kalle Anka
23. Färg: Svart

*******Kärleksliv ETC*******
24. Vill du ha barn?: Jag tror det
25. Vill du gifta dig?: Jag vet inte
26. Hur gammal vill du vara då du får ditt första barn?: ingen aning
27. Hur gammal vill du vara då du gifter dig?: ingen aning
28. Sex?: Ja?
29. Har du en pv/fv?: Ja.
30. Är du kär?: Absolut

*****Antigen eller (Välj det du föredrar)****
31. Musik/TV: Musik
32. Killar/Tjejer: Killar
33. Grön/Blå: Blå
34. Rosa/Lila: Rosa
35 Sommar/Vinter: Sommar 
36. Natt/Dag: Natt
37. Umgås/Slappa: Både och
38. Knäpp/Rolig: Lite både och

*******Allt om dig*******
39. Något konstigt du brukar säga: Jag säger inget annat än konstigheter
40. Vilken skola går du på?: ingen
41. Har du testat droger?: Nej, absolut inte
42. Vad tänder du verkligen på?: Min pojkvän?!
43. Hur långt skulle du gå på din första date?: Så långt som jag kände för
44.Vilka människor litar du mest på?: närmsta vännerna, mamma och pappa, pojkvän
45. Tror du på själsfränder?: njae
46. Är det rätt att flörta om du har en Pv/Fv?: Nej
47. Varför grät du eller blev lessen sist?: Häromdan
48. Vad är det med killar/tjejer du inte förstår dig på? va? 
49. Är du lycklig?: Ja
50. Varför?: Därför.
51. En sak du inte kan leva utan: Datorn, hästen, pojkvännen
52. Kärlek eller lust?: Kärlek
53. Silver eller guld?: Silver.
54. Diamant eller pärlor?: Diamant
55. Soluppgång eller Solnedgång?: Solnedgång
56. Har du badat naken?: Japp.
57. Sover du med mjukisdjur?: Nä, men har dem kvar hemma.
58. Är du piercad?: Ja, näsan
59. Vad har du för färg på dina trosor just nu?: Hmm, måste kolla...röda!
60. Vilket låt lyssnar du på just nu?: Ingen alls
61. Vilka är de 4 sista siffrorna i ditt mobilnr?: 5549
62. Vart vill du åka på din smekmånad?: Ingen aning 
63. Vem vill du spenderara resten av ditt liv med?: Älskling och hästen
64. Vad är det första du lägger märket till hos det motsatta könet?: Håret, eller bara själva utstrålningen.
65. Favoritsport?: Ridning
66. Vad gör dig lycklig?: Pojkvän, familjen osv.
67. Vilken CD-skiva tänker du köpa?: Ingen, har inte råd.
68. Använder du glasögon eller linser?: Både och, linser oftast, men glasögon när jag är sjuk
69. Har du vunnit något speciellt pris?: Nä.
70. Vilka är dina framtida mål?: Vet inte
71. Vilket är det bästa råd du fått?: No idea.
71. Vilken är den värsta sjukdomen du haft?: ingen aning
72. Föredrar du skräckfilmer eller komdei?: Skräck
73. Prata i tele eller träffas och prata?: Träffas
74. Kramar eller kyssar?: Båda, om det är från rätt person.
75. Vilken sång beskriver dig bäst?: Ingen aning.
76. Om du dog imorrn, vem skulle du lämna allt till?: Familjen
77. Har du några fiender?: ingen aning
78. Vad skrämmer dig mest?: att folk jag älskar kommer att dö
79. Skulle du vilja vara rik eller berömd?: Rik
80. Vilken tid är det i Albanien nu?: Ingen aning
81. Om du hade 24 h kvar att leva vem skulle du spendera den tiden med?: Älskling, familjen, hästen
82. Har du träffat Tomten eller Påskharen: Tomten kommer väl varje jul? men Påskharen kommer på natten så då sover jag.. :)
83. Om E.T. knackade på din dörr och höll upp ett peace märke och frågade om han fick låna din telefon, vad skulle du göra då? Säkert bara stå och gapa och se dum ut
84. Hur längesen var det du pratade med killen/tjejen du gillar?: En halvtime sen kanske
85. Har du några djur?: En katt, och en häst. Fast hästen är hemma och där bor min andra katt och pappas 2 hundar + lillebrors katt
86. Vad är din emailadress?: hurså?
87. När var du deprimerad sist? Tror inte jag har varit det 'på riktigt'.
88 Är du alkholist?: Eh... Nej.

Kommentarer
Petra

Såg på Englas blogg att du undrade om hennes namnhalsband. Jag kan ju tipsa om Magdalena på M925.se. Hon gör fina, specialbeställda halsband för billigare peng. I Sverige dessutom. =)

Datum: 2007-02-07 Tidpunkt: 07:43:37
Beffa

Tack söta, det ska jag kolla in!! :)

Datum: 2007-02-07 Tidpunkt: 11:51:46
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0