Dags för..

..första dagen. Hur ska detta gå?
Jag har inte klivit upp såhär tidigt sen i augusti. Däremot brukar jag vara uppe den här tiden, men då ska jag snart gå och lägga mig. Känns väldigt knepigt att kliva upp och det är MÖRKT ute?! Det brukar ju vara ljust när jag vaknar.
Jaja, undrar hur det ska gå idag. Lite smånervös faktiskt. Är mest nervös för att inte hitta dit och för att köra bil i Umeå. Hoppas jag slipper rusningen iallafall. Tycker inte om den, det är galet med folk då.

Wish me luck!

Kommentarer
Curant

GRATTIS!! Lycka till med nya jobbet!

Datum: 2007-02-20 Tidpunkt: 09:49:00
Anonym

Grattis från mig med, men vad är det för jobb då?

Datum: 2007-02-20 Tidpunkt: 17:30:11
Pernilla

det var från mig däruppe =) /Pernilla

Datum: 2007-02-20 Tidpunkt: 17:31:18
Beffa

Tackar! Det är genom Manpower, så jag är ju anställd av dom fast jag jobbar på Dooria, ett företag i Vännäs som tillverkar dörrar! :)

Datum: 2007-02-20 Tidpunkt: 18:13:38
Blogg/URL: http://beffa,blogg.se
Pernilla

Jaha det var ju lite annorlunda mot O´learys. Men säkert ett bra jobb.

Datum: 2007-02-21 Tidpunkt: 15:59:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0