Sådärja

Nu ska man alldeles strax iväg och jobba.
Har varit och lämnat Zelda hos veterinären (tack S för skjutsen). Hon ska kastreras idag, så förhoppningsvis blir det en lugn jul! :D

Har bara 3 dagar kvar att jobba innan jullov, idag inräknat. Känns riktigt skönt faktiskt.
Har dock hur mycket som helst kvar att fixa innan jul, julklappar som ska köpas (dock endast 2 kvar, phu). Hästen som ska flyttas och julgran som ska inhandlas och pyntas.
Har fått klartecken att låna bil iallfall, får väl se hur det går med transport. Att det ska vara så jävla dyrt att hyra en transport! Man blir ju helt chockad! Men i värsta fall så måste jag ju göra så, det är ju värt det egentligen. Men det kommer ju kännas i plånboken, speciellt om jag ska betala dubbel hyra också.

Men nu måste jag ta och springa ner till bussen, börjar känna mig lite smått stressad nu.
Imorrn blir det en tidig morgon, ska släppa ut hästarna, rida Dusty, och sedan ge lunch i stallet också innan jag får åka hem. Phu!

Ha en bra kväll!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0