Lite fler bilder..

Gick ju inte att ladda upp bilder tidigare, så de bilder som är från Dusty i nya hagen, de är knäppta den dag han flyttade in, i lördags alltså!
Här kommer lite bilder från stallet, knäppta idag.
Har btw, varit ute och ridit idag, var ute och skrittade en timma med Nutte och S. Hur mysigt som helst. Dock är det rena rama isgatan ute, så det var inte så roligt att köra bil..såg en stackare som var ute o gick med hunden och benen bara flög undan på h*n hela tiden! :S ursch. Jag ska köpa broddar till mig själv, hann inte idag, men Paps har hjälpt mig så jag vet vars jag ska leta iaf! :D

Här kommer bilderna..
image104
Dusty i sin nya box, hela 12 kvm!! :) Nästan så man går vilse i den..

 Här ser man hur stor boxen är, detta är dock Dusty´s grannes box.
 Här är hela raden av boxar. Dusty´s är den närmast till höger, man ser bara dörren.
 Fikarum :)
 Torkrum för täcken, etc. Min täckeshängare längst in mot fönstret.

Nu vill inte bloggen ladda upp några fler bilder, så ni får se bilder på sadelkammaren(min skrubb) i ett annat inlägg.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0