Jag är så glad idag!!

Ja, jag är så glad idag! Har varit en tung vecka, med alldeles för lite sömn, för mycket att göra, för mycket att tänka på. Har oroat mig och stressat och haft mig.
Men idag känns det som att allt har släppt!
Jag har jullov kl 23.30 idag. Jag ska få flytta min vackra vita springare till ett stall som jag tror kommer bli helt super. Pratade just med en tjej i stallet nu, som stått där hela tiden, och efter det samtalet känner jag mig ännu mer säker på min sak! Vi kommer bo som kungar jag och Dust. Det tror jag stenhårt på! Åh, min vackra vita springare..du gör mig hel!
Jag har dessutom ringt och hyrt hästtransport! Fick tips av R att ringa till OK, där hade dom inte men hon jag pratade med trodde att Preem hyrde ut. Och de gjorde dom! De hade ett 3-timmars pris, så det blev billigare att hyra 3 timmar än 2. Och priset sen.. 295kr! Höll på att ramla av stolen, men jag kan ju inte ha hört fel! Dessutom ligger den macken på vägen till R, och han ska vi ju låna bil av!
Fick dessutom lönebeskedet idag. MAMA MIA! säger jag bara. Undrar hur min lön kommer att se ut när jag jobbat en HEL månad på detta ställe. Me like pengar!
Kan nog köpa de julklappar som är kvar trots allt. Behöver nog inte leva på gamla skosulor nästa månad om vi sköter oss ;)
Och snart är det julafton, och snart är det nyårsafton.

Yippie kay yey! SÅ jävla glad!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0