Garantibevis och inlämnad telefon

Jag hittade garantibeviset till sist, det låg i påsen med mina nya glasögon jag tror jag hämtade ut dem samma dag som jag fick igen mobilen sist jag lämnade in den!
Känner mig så slö och trött. Mår inte alls bra vill bara ligga i sängen så jag orkar fara på ikea!!
Men ska säga till när jag kommer att jag kanske måste gå hem, så får älskling komma och hämta mig i sånna fall. Tror inte att jag orkar ända till 23.30 inatt. Jag är förtusan trött nu, och jag har ändå sovit till 11.
Imorrn har jag morgon i stallet också ska jag ju rida. Plus att jag har S lunch och ska ta hand om Nutte. Men det får så lov att gå!
Älskling var sugen på att ta ledigt typ halva dagen så vi kan åka till Husum tidigare. Det skulle jag gilla! För jag är ju ledig också. Då kan han hämta mig i stallet så slipper jag promenera till bussen när jag inte mår så bra!
Ska försöka stoppa i mig lite alvedon också jag tror att vi har det hemma. Om man nu kan blanda alvedon och ipren men jag tycker inte att iprenen har hjälpt nått än.. fast det kanske tar lång tid innan den verkar.
Är så irriterad att jag inte hittar febertermometern men det känns iallafall som att jag har feber och man brukar ju känna sånt i kroppen.
Är precis samma tid som jag blev sjuk förra året då var jag sjuk över jul och långt in i januari så jag kunde inte åka och hälsa på Farmor. Sen fick jag bihåleinflammation också, som vanligt. Det vill jag inte ha igen. Ska kanske gå på apoteket imorgon och hämta ut mina Renexin tabletter jag hittade receptet..
Nu måste jag göra mig i ordning och åka till jobbet. Tror jag ska ta ut linserna, ögonen är så himla irriterade när man är förkyld och det är så torr luft på jobbet..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0