Rolig utekväll :)

Vi var ut igår! Först förfestade vi hemma hos A, mycket trevligt. Sen drog vi vidare till O´learys som vanligt! Där var det roligt, träffade många man kände, drack goda drinkar och jag och A fick ju äntligen dansa! :D
Sen gick jag och NJ hem och resten av grabbarna gick och handlade mat(åt oss också, tack!) Sen surrade vi ett tag och sen var det dags för sängen!

Nu håller älskling på att städa undan lite, det är någon som spytt bakom soffan (han har torkat upp det efter sig!) men det luktar ändå äckligt här. Får väl försöka ta en riktig storstädning och torka golvet sen, stänga in katterna och vädra ut riktigt. För det luktar ju ganska instängt också, trots att fönstret är öppet 24/7.

Ska åka till Dust senare ikväll och rida en sväng :) får se om det blir Nolia också, jag vet inte om jag orkar gå dit nu för vi ska ju eventuellt på Nolia med pappa på lördag, känns onödigt att betala in sig 2 gånger!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0