Längtar

Jag längtar till helgen! Det ska bli så otroligt roligt att få träffa er!

..och dessutom få rida min kära älsklingshäst! <3 längtar längtar..

Idag blev det klart att jag börjar min praktik på måndag. Jag ska få praktisera till den 22 december om inget jobb dyker upp!

Ska jobba ikväll också. Igår var ingen bra dag, hade migrän när jag kom hem. Trodde att jag skulle kräkas, huvudet dunkade och allt var bara blää! Förlåt älskling, vi som skulle fira vår 1½ års dag och ha det mysigt! Men tack för dina vackra ord och dina roliga presenter, jag hoppas du blev glad för mina också!

Kommentarer
Party-party, shoppa-shoppa!!

Vi längtar också, synd att en i gänget inte kunde komma med...
Ta hand om lillebror nu;) så syns vi snart!

Datum: 2006-09-27 Tidpunkt: 18:16:03
Anonym

weee, ja imorrn smäller det!!

Datum: 2006-09-28 Tidpunkt: 19:51:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0