tomtegubbe, adventsljusstakar och ny tvättmaskin :)

Det där mötet gav ju inget alls, så jag förstår verkligen inte varför jag skulle dit. men men, just nu är jag jättetrött men jag måste försöka få lite energi för jag ska strax springa iväg på jobbet.

..har röjt lite i lägenheten för imorrn kommer min söta vän S och kanske, kanske att  morbror tittar förbi en sväng. ska bli trevligt!

Ååh, nu har vi adventsstakar i fönstrena. Vilken överraskning jag fick när jag kom hem och såg att pojkvännens bror köpt det :) och en liten tomte till vardagsrumsbordet med! tihi.

..btw, vi har en sprillans ny tvättmaskin nu. jag ska bara komma på hur den fungerar..hmm. men jag bad gubbarna att de skulle lämna instruktionsboken för det gjorde de inte med torktumlaren. då sa de att de tyckte att den var så lätt att jag borde förstå, men hallå, jag vill väl inte förstöra mina fina tröjor genom att köra dem för varmt heller?!

Kommentarer
Anonym

Jupp Hupp...
Just precis -de där mötena är spel för gallerierna, nåt man måste vara med på och precis som de som håller i dem låsas att det är så seriöst såå...

Nån enstaka gång kan det glimma till något vettigt men man får vara rejält på hugget själv om det ska age nå't....

Datum: 2006-11-30 Tidpunkt: 22:43:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0