Ikea - "inköpslista"

Lite hittar jag iallafall. Skulle inte tacka nej till den här.  Den här vasen i rött skulle inte heller sitta fel, har bara 1 vas tror jag. Fast denna vas var nästan häftigare, i blått. Billigare dessutom!
Vi behöver verkligen tavlor till vårt rum, dessa skulle jag vilja ha. Söta, men ändå inte för mycket liksom.
Behöver en ny tvätttunna, våran har ju för tusan pajat!! :P
Denna får jag absolut inte glömma att köpa, hatar att hänga tvätt på tork på olika dörrar och stolar. Ser så stökigt ut! Eventuellt behöver jag såna här, kan vara bra om man vill hänga tvätten ute på sommaren så den inte blåser bort!
Haha, listan kan göras lång. Det jag SKA köpa är sängben och en tvättställning, sen får vi ser vad det blir mer! :)
Vore roligt om man iaf kunde komma hem med några snygga, men billiga tavlor. Ser så tomt ut i vårt rum. Sen skulle jag också vilja köpa en takspott så vi får ordentligt lyse. Tror jag ska satsa på det. Men ska man köpa den billiga jag hittade på rea, som duger, eller en som jag tycker är svinsnygg, dock dyrare?
Det är valet och kvalet det där. Får höra efter vad pojkvännen tycker..han kommer säkert med en smart lösning ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0