*hrmmmf*

..sitter här och hör hur det skrapar konstigt mot fönstret, fattar inte vad det är.. och vad ser jag då om inte en liten kissenos som försöker ta sig in!!

..nu blev jag både arg och irriterad. har man en innekatt som gärna vill rymma ut genom fönstret, man har fest och det är varmt och man vill öppna fönstret, då får man FAN se till att stänga in katten. Tänk OM jag inte satt mig här, då hade kisse sprungit runt på taket hela natten. Nej fy och ursch säger jag bara, man får faktiskt använda hjärnan LITE även om man festar..

stackars kisse..fast hon hade säkert kul tills hon insåg att hon inte kunde komma in..men ändå, tänk om hon råkat ramla ner? (iofs tror jag inte det, kissar är ju smarta) men hon kunde ju ha försvunnit in till nån annan eller vad som helst..min lilla lilla söta underbara nyfikna pälsboll!

Kommentarer
Katta

Hej gumman! Ja det var härligt! Idag har jag och sofie varit på stan och kikat runt. =) Mysigt!
Vad har du hittat på? Pussar

Datum: 2006-12-03 Tidpunkt: 14:40:37
Blogg/URL: http://designedk.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0