Då ska man..

..snart iväg och jobba en sväng igen..men det är sista passet på online för den här månaden och det känns skönt.
Har just varit ute och fått mig en liten promenad.
Tror att jag ska städa och göra julfint på vårt rum ikväll :) och imorrn ska jag övertala pojkarna att vi ska fara och köpa en julgran :D wee. fast helst skulle jag vilja göra det ikväll..hmm, kanske kan övertala dom till det?! :P vill ju hinna se granen och mysa lite.. :D Älskar den doften, då ÄR det jul..

jaja, man ska väl strax pallra sig iväg då..ska bli så skönt att slippa de här resten av månaden iaf!

Kommentarer
Katta

Jag tycker du ska övertala dom ikväll. =) Det doftar så härligt! Hoppas du hade det bra på jobbet! Vilken lyx att det var din sista dag för i år på jobbet! =) Puss och kram

Datum: 2006-12-18 Tidpunkt: 18:56:05
Blogg/URL: http://designedk.blogg.se
Boll

Du är söt du Katta! :) Jaa, det är så härligt att det är över, fast jag ska ju jobba mera men i garderoben, det är ju kul såå! Puss på dig!

Datum: 2006-12-18 Tidpunkt: 20:47:59
fia

åh jag vill ha mina grejjor! :P ska få massage på torsdag så jag hoppas jag överlever tills dess. blä. vill egentligen inte jobba alls men vad gör man inte för pengar? längtar tills fredag och långhelg :D saknar dig söt. ha det bra!

Datum: 2006-12-18 Tidpunkt: 21:25:23
Blogg/URL: http://eternal-sense.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0