Chokladpraliner

Hihi, vi har fått en julklapp av de som vi hyr lägenheten av, Norrporten. Vi fick praliner från Åre Chokladfabrik:) och jag hade sån tur, att det är blandade ljusa och mörka, och eftersom pojkarna inte gillar mörk choklad, så tänker jag äta upp dem o lämna de ljusa till dom! :P hihi. Ganska perfekt.

Har nyss varit ute o trängts på stan. suck vad galet folk det är ute. Har iaf inhandlat julgranskulor, glitter och julgransbelysning, så nu är det bara julgranen som saknas..och toppstjärna förstås om vi ska ha en sån. jag vill ju ha en spira, det brukar vi alltid ha hemma, jag tycker det är snyggast. men jag hittar ingen. Lääängtar såå efter granen :D ooh, det kommer att lukta så mysigt här hemma!
Försökte handla den sista julklappen också, men den var slut överallt. TYPISKT!

Vickan har hjälpt (eller snarare stjälpt) mig att slå in julklappar. Att snörena kan va så roliga?! :P

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0