Soft dag..

Såå, nu har man färgat håret på lillebror, och alldeles strax ska man ut och rida. ams besöket var tråkigt och gav ingenting som jag inte redan visste.

imorrn ska man först väcka upp sin farmor vid sisådär kl halv åtta, medhavandes en galen kattunge. (som just nu ligger ihoptryckt under min säng, gammelkatten var för farlig.) Sen ska man bege sig hem till pojkvännens mor och far, och efter det vidare till deras stuga. Väl där får man träffa pojkvännen! och han får träffa vår kissekatt för första gången.

på lördag kommer mor, far och vovvarna upp. ska bli hur mysigt som helst. dock inte surströmmingen. blää!!

nä, nu ska jag ut och rida! på min lilla älskade häst! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0