just a wonderful day..

Vill för alltid vara med dig
när allt annat rasar samman...




Två själar med bara en tanke - två hjärtan som slår som ett.



Det har blivit mycket kärlek i bloggen nu ser jag. Men det är bara för att jag är så himla glad att gubben min snart kommer heeem :) och då är det för gott. Det känns så himla bra alltså!
Idag är det en bra dag, jag är bara så himla GLAD! Solen strålar, min underbara söta vän ska vara hos mig idag, och imorrn muckar världens bästa pojkvän! Kan det bli bättre?! Nej, jag tror inte det.
Dessutom är det påsklov efter imorrn!

...just nu ler lyckan med mig! <3

Kommentarer
Anonym

du är så himla söt älskling!

Datum: 2006-04-11 Tidpunkt: 18:58:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0