den vackraste personen som finns..

är min mor.

här är en dikt jag fick låna av en kompis, som jag tycker är så otroligt fin och visar vad jag känner..

I varje steg som jag tagit,
har du funnits här intill
Aldrig har du mig slagit,
och du känner mig utantill

Du ger mig den största av kärlek,
jag har dig att tacka för allt
Du gör allting till en barnlek,
och det bär jag med mig överallt

Din famn är ständigt lika varm,
och din dörr står alltid på glänt
Du berör världen med din charm,
stadig och aldrig darrhänt

Vad jag än väljer att göra,
så står du där bakom mig
Alla ord som du fått höra,
var aldrig för att såra dig

Leende delar du mitt skratt,
ömt torkar du tåriga kinder
Aldrig har jag känt mig åsidosatt,
du tog mig över alla hinder

Du är en ängel nedsänd till jorden,
stanna för evigt hos mig
De små men så viktiga orden,
ska jag säga oftare till dig

Jag hoppas att detta kan förklara,
hur mycket du betyder för mig
Det viktigaste är nog bara,
att jag för evigt älskar dig!

ta åt dig..

Kommentarer
zaq

Tack "gumman min"!
Fast så bra är jag inte, gör så gott jag kan och med de preferenser jag har...
Det är säkert mycket man skulle kunnat gjort annorlunda när man ser i "Backspegeln", det är det iofs alltid, vad det än gäller.

Kramar

Datum: 2006-04-08 Tidpunkt: 15:32:08
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se
beffa

Du är BÄST mamma. Så är det, och så kommer det alltid att vara.. jag är så otroligt glad att du alltid finns där för mig :)

kraaam!

Datum: 2006-04-11 Tidpunkt: 13:01:16
Blogg/URL: http://beffa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0