Chilinötter och kaffe

En pluggpaus igen tyckte jag att jag behövde. Jag har fått sjukt mycket gjort idag men nu börjar hjärnan vara trött. Har bara 3 frågor kvar på provet så jag tycker ju att jag borde fixa det innan läggdags. Men det var kluriga frågor och ganska stora, så vi ser väl. Men en paus med kaffe och chilinötter (vilken kombo btw!) kanske gör susen.
Börjar fundera vars min karl har tagit vägen? Eller jo jag vet vars han är men jag trodde nog att han skulle ringa och vilja ha skjuts hem snart..iofs bara bra att jag kan plugga i lugn och ro. Jag är som segstartad jag. Får mest gjort på eftermiddag/kväll, men lite mindre gjort på kvällen om han är hemma.

Nä, nu är det strax dags att sätta fart igen. Hejochhå dethärfixardu!

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion

Mmmm chilinötter. Tror jag har skaffat mig ett chili-beroende.

Datum: 2012-05-22 Tidpunkt: 18:15:10
Blogg/URL: http://trueborn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0