Packar

Tjohoo jag har börjat packa! Kanske kan tyckas lite tidigt men jag har inget bättre för mig. Fast jag vill ju packa allt nyss! Haha. Men det är nog bra att börja nu, eftersom vi är i Turkland veckan innan vi flyttar.
Hitintills har jag packat ner Stefans skivsamling, hans bokhylla(alltså innehållet) och min. Blev 4 lådor, haha. Fast hans skivsamling tog upp 2 lådor!
Är ju lite saker kvar men det är sånt vi använder så det kan jag inte packa ner. Det får bli en låda alldeles innan vi flyttar!
Har skruvat ner hyllan i f.d. sovrummet också, så där är det tomt tjohoo. Men det är ju lite stuffs som Stefan måste packa också för jag vet inte vad han ska kasta/spara. Typiskt! Haha. Nu är jag igång ju!
 
Aja, tog en liten paus men ska nog fortsätta nu!!

Kommentarer
helene

haha, bara vi väntar tills jag får dricka alkohol igen! kmr bli världens fest och ni är bjudna ;)

Datum: 2012-07-26 Tidpunkt: 09:32:22
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0