Onsdag.

Happ här sitter jag och kommer mig inte för att göra något vettigt. Jag skall gå ut med vovve och sen rasta snabeldraken en sväng, det är lite barrigt i hallen kan man säga. Vovve älskar skogen. Skogen älskar vovve? Heh.
Är sjukt trött idag men trots allt bra att söt väckte mig så tidigt så kanske jag kan få somna i tid ikväll. Vände på dygnet i helgen. Det är tråkigt.
Tråkigt väder idag också. Ja som ni ser har jag inte mycket för mig just nu även om det nog finns saker att göra, typ som att vika tvätt och städa men det är ju inget man gärna gör direkt. Också är jag hungrig med. Men jag åt ju fan nyss? Skall nog snabba på med promenad och dammsugning så kanske man kan ta sig en kopp the sedan.
 
Iförrigår fick vi iallafall besök av fina Elli, hon kom och livade upp min dag! Tack för det vännen! Igår var jag hos mamma eftersom det skulle vara hundkurs men pga vädret så blev den inställd, lika bra var ju det för det känns som att jag håller på att bli sjuk. Hoppas inte!
 
Jaja, men ta på dig skorna å gå ut då!

Kommentarer
Lisa ĻithiƱm

sv: ja men precis! håller med helt och hållet. visst att nu black metal i detta fallet är uppbyggt och skapat mycket av tron på satan, men allt är ju verkligen inte så i det fallet ändå.

ja det var skitsynd!! såg verkligen inte dig heller :O men ni bodde inte på campingen och så eller?

Datum: 2012-07-11 Tidpunkt: 17:31:13
Blogg/URL: http://lisabjernhagen.se
Helene

haha, inte lätt :( nä, inget umeå på iallafall två veckor vad jag vet! jobb och sen har vi theo två veckor till och då jag är ledig ska jag servera på ett bröllop osvosvosv.. men efter de två veckorna är vi barnfri två veckor iaf :)

Datum: 2012-07-11 Tidpunkt: 21:56:51
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes
Helene

helvete, skrev värsta långt sen laggade allt.. men inget umeå på ett bra tag:(

Datum: 2012-07-11 Tidpunkt: 21:59:45
Blogg/URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0