Lördag.

Lördag och första dagen på långhelgen. Så skönt att söt är ledig också det är så tråkigt att vara hemma jämt själv :P
Började lördagen med en låååång sovmorgon. Skönt. Snart ska vi in till stan och gå på bio. Tror nästan det blir middag i stan också. Mys! <3
Har ett paket jag måste hämta ut också, känns som att jag varit där och hämtat ut paket varje dag den här veckan men riktigt så är det ju inte. Haha. :P

Sitter och luftar tatueringen nu. Så himla bra att söt är hemma så han kan hjälpa mig att tejpa. Var lite krångligt att göra det själv och gick inte att få till det så bra. Men nu så har jag ju hjälp iaf!

Vars tog det fina vädret från igår vägen?

Kommentarer
Grodan

sv: japp, det är en bok :) Helcool! :D

Datum: 2012-04-29 Tidpunkt: 13:17:49
Blogg/URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0