Hemma

Hemma igen! Gårdagen bestod mest av mys med gubben och se ikapp lite missade BB-avsnitt! Hade världens huvudvärk och var väldigt trött så det var ganska skönt att komma hem och bara softa.
Idag sov jag alldeles förlänge, men det kanske behövdes. Har pluggat sen dess typ.
Har fnulat på mammas födelsedagspresent också, är övervänt och tycker att hon ska fylla år nyss!! ;) Jag tycker ju att det är så jobbigt att vänta på födelsedagar när jag väl kommit på vad jag vill ge, haha. :P Typiskt mig!

Sen tycker jag att snön kan ta och försvinna så jag kan få ordning på min cykel och börja cykla igen!

Veckan blir nog rolig, konsert igen på tisdag! Hade helt glömt bort detta. TJOHO! In Flames här hemma i Umeå, det blir sååå grymt skulle jag tro. Jag älskar konserter!

Jaja, nu ska jag nog försöka plugga liiite till. Börja med provet tror jag minsann. Kommer nog inte bli färdig idag, det får bli en sen inlämmning tyvärr men det stod ju att det var ok så. Har en labb kvar att göra och sen ska ju allt sammanställas också.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0