Dags att bege sig..

Dags att bege sig neröver igen. Väntar på taxin nu som kommer alldeles strax. Den sista timmen hemma är så hemskt, man väntar ju bara på att få åka och samtidigt hinner man inte göra något samtidigt som man vill göra massor! Blääk. 8 veckor kvar. Jag längtar efter att få komma hem och vara hemma. Är så less på det här flängandet nu så det finns inte. Hade aldrig pallat utan söt!

I helgen ska vi iallafall åka ner till Jönköping och jag ska få träffa min Sarah. Det längtar jag efter=)

Längtar mindre efter att börja jobba kl 22 ikväll. 5 nätter. Blääk. Suck! 4 är såå mycket lättare!!

Jaja, bäst att stänga ner datorn och sätta sig och vänta nu då...suck.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0