Intervaller

Idag var det så dags för intervaller igen. Sprang ut mot hamnen och tillbaka för det är ju så rakt och platt där, smidigt!
3x5 minuters intervaller med 2 min vila stod på schemat.
Det gick bara fint, jag var orolig att det skulle vara jättejobbigt innan men jag pallade det fint! Tjihoo! Så glad jag blev. Hoho.
Hela rundan landade på strax över 5km med upp&nedjogg samt gångvilan mellan.

..och jag har bara runt 7km kvar till månadens mål, trots en hel vecka utan spring, tjihoo!!
..det går bra nu kompis det går bra nu!

Kommentarer
Mamma

Gillar skarpt, duktiga du!

Men att du slängde gruset var tokigt, det är bra att ha ovanr på blomjorden, och jag var utan :-)

Datum: 2011-07-29 Tidpunkt: 09:26:09
Sandra

Duktig du e !!!



Datum: 2011-07-30 Tidpunkt: 09:06:37
Blogg/URL: http://novaindex.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0