Morrn morrn, glada söndag!

Margit har varit lagomt galen här på morgonen. Rusat runt runt och pratat och lekt med pinnarna och haft sig. Knasig är hon. Å söt. Men nu tror jag hon bestämt sig för å sova lite, haha.

Sitter och dricker en kopp kaffe, ska strax slänga på mig kläderna och sticka ut och springa. Försöker leta upp en lämplig runda bara, men det verkar svårt. Hittar ingen som passar riktigt. Suck! Får springa rakt fram å vända kanske. Det är så tråkigt dock :( Löser sig nog, jag har ju Garmin..

I eftermiddag blir det Californication&Vampire Diaries :D Yey!!

Kommentarer
Jenny

Om jag ska gå och springa när det är så här kallt så går jag först och sen springer jag hela vägen hem, annars blir det verkligen så in i bänken kallt. Det går dock bara att göra så fram tills termometern närmar sig 14-15 minus, för om det blir kallare har åtminstone inte jag lyckats lista ut hur jag ska klä mig för vara nog varm under promenaden utan att dö av värmeslag när jag börjar springa. Även om jag går fort som fan kommer jag aldrig ens i närheten av hur varm jag blir när jag springer.



Längtar till sommaren då man kan göra precis hur fan man vill. ;)



Vad blev det för löprunda, förresten?

Datum: 2011-01-16 Tidpunkt: 22:46:38
Blogg/URL: http://jennyviklund.blogspot.com
Nina

Jobbigt det rundor, kroppen som vänjer sig och sånt! Men jag har inte sprungit runt sjön på länge, och det är bra. Den är runt 5 km sammanlagt och det är ju typ en cirkel, så det funkar bra!

Näe, ut och springa, och sen lite belöningschoklad i em, lääängtar! :D

Datum: 2011-01-17 Tidpunkt: 13:40:22
Blogg/URL: http://ninsans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0