Förkyld

Så var jag förkyld igen.
Suck.
Så helgen som skulle spenderas i löparskorna och på skotern blev spenderad i soffan. Typ.
Lördag kväll blev dock trevlig, bjuden på middag hos jobbarkompis J och hans tjej H. Spelade spel och såg en film som vi alla somnade till tror jag. Sjukt trött!
Lyckades hålla mig vaken och boka Vasalopps-spinningen på Iksu den 6e mars. Får väl se om jag är frisk då. Lär ju inte köra det som första pass efter att ha varit sjuk men..håller tummarna!

Igår jobbade jag övertid. Har ju varit sjuk en hel vecka den här månaden redan.

Nu är det tvättid som gäller. Solen skiner och det droppar från taken. Mys. Inte mys att tvätta och vara sjuk!!

Måndag. Igen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0