Wtf?

Undrar om man ska ta och gå och lägga sig en stund igen?!
Det börjar ju bli löjligt det här. Var så sjukt trött igår, kom i säng vid 12 kanske. Vaknar 02.30! Galet. Droppar ögonen som sved lite och lyckas väl sen somna om men vet att jag kollar klockan 03.30 och sen kliver jag upp runt 04. Då är jag superpigg och orkar verkligen inte ligga i sängen nått mer.
Visst kan det väl vara trevligt att vakna tidigt, det gör inget. Men att vakna SÅ tidigt, när man knappt sovit något och man varit supertrött och längtar efter sovmorgon, det är inte kul!
Å jag fattar inte VARFÖR det är såhär heller. Jag menar jag som är jordens mest morgontrötta person? Väldigt skumt. Att det brukar vara så några dagar efter en nattvecka är normalt, men att det är så i typ en hel vecka? Söt vaknar ju också! Himla konstigt iallafall.
Jaja, man är ju ledig så det gör ju inte så himla mycket mer än att man blir less, det är som tråkigt å vara vaken runt 4 minsann.

Men nu är jag ju lite trött igen så jag ska fasiken prova om jag kan sova en stund..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0