Vilken trött dag..

Trött! For direkt till Clip där bästaste A tog hand om mig och mitt hår. Blev nöjd som vanligt! :) Tack!
Sen kom Paps och S och vi käkade lunch, sen gick jag och Paps på stan en stund. Försökte hitta nånstans att fika men det var knökfullt överallt så vi sket i det och åkte hem istället.
Kom typ bara hem, sen så la jag mig på sängen en stund, och plötsligt vaknade jag av att mamma ringde och jag var helt säker att klockan var 0800 söndag morgon och att jag försovit mig liksom. Hah! Så var det ju inte..
Så nu har vi varit och storhandlat. Det är typ första gången sen i mars. Kändes...skumt!
Sen var vi en sväng till mamma och lämnade lite julklappar. Busade med Margit och fick lite glögg, mums!

Nu väntar jag på middagen..eller middag och middag, det blev varma mackor. Hah.

Imorrn ska jag och Elli till Lycksele. Dollarstore och hälsa på Torbob, Sven&Hanna står på schemat =D

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0