Kommentarer

Har fått några kommentarer att det är så ovanligt att se mig utan glasögon! Tycker det är lite roligt eftersom jag ju haft linser i princip dagligen i typ 8 år.. haha =) Men visst, innan operationen var jag ju tvungen att ha glasögon och eftersom den blev flyttad så har jag ju typ haft glasögon i nästan 2 månader på raken nu..så det kanske är därför!

Fick iallafall sova så himla gott inatt, somnade typ direkt efter julkalendern(utan sömntabletter!!) och vaknade typ 15.40 eller så! Och inte ont alls i ögonen! Första natten utan ont!! Och utan sömntabletter!! Nice!!

Näe, nu ska jag gå på "lunch".

Kommentarer
Mamma och Margit

Åh, jag blev så glad att höra det!

syns på fredag om vi inte hinner höras mer, Maggan längtar nog efter kel och bus...

kram

Datum: 2011-12-07 Tidpunkt: 07:48:41
Blogg/URL: http://zaq.blogg.se/
Bokmalen

Vad härligt att höra att det blivit bättre nu!! :) Marcus är nyfiken på om S haft samma torra ögon som du??? Börjar väl bli lite nervös för det är ju dax på måndag!?? ;)

Kramen, Maria

Datum: 2011-12-07 Tidpunkt: 09:38:46
Blogg/URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0