jobbardax

Så är man tillbaka på jobbet då för första gången sen Lasek´en. Det går ganska bra änsålänge men nog känns det att det är torrare luft här på jobbet än hemma. Kommer nog behöva droppa oftare.
Mest spänd är jag över hur det ska gå att sova, jag har haft svårt att somna, sover sen bra när jag sover men vaknar oftast av att ögonen är supertorra och sitter ihop, ibland/oftast så torra att det gör riktigt ont! :(
Men inatt fick jag sova ganska många timmar, tidigare har det blivit typ 4-6timmar/natt och det är på tok för lite för mig. Nu inatt sov jag nog 8 timmar, kanske 9 så det var ju tur när jag ska jobba natt i veckan.
Får se hur det går helt enkelt..

Vårt flyg var försenat från 17.10 till 17.50, som tur är meddelade Malmö det mitt på dagen så vi kunde boka om taxi både hemma och i Södertälje så vi fick åka ner senare. Skönt, blev en timme extra hemmavid.
Nu längtar jag så mycket tills det är slut på farandet fram och tillbaka. När vi kom hem i helgen så hade vi varit borta i 4 veckor så det var grymt skönt att komma hem, men då hade man ju så mycket man ville hinna göra så man blev ju som inte hemma så många timmar direkt.
Nästa helg ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Paps kommer kanske för julklappsshopping men det blir bara mysigt! Och sen, sen är det bara 4 jobbnätter kvar och äntligen är det över!

Då väntar julen och sen Australien!! (Visserligen är man ju borta då också, men det är ju "roligt borta")

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0