Duktig..

Jämarns vad jag har varit duktig idag. Först ringde jag och bokade tandläkartid, och nu har jag gjort klart inskrivningen på arbetsförmedlingen, jag måste bara ta och knalla dit innom fjorton dagar också. Tråkigt, men lika bra å göra bort det..

Igår var Mami och jag på bio, hon bjöd. Simon och ekarna såg vi, den var faktiskt bra!! Innan åt vi middag hemma hos henne och efterrätt, sen skjutsade hon hem mig efter bion och fick en Tassimo-capuccino!

Idag har vi haft tvättid(igen!) och så har vi hängt med Jonthe och Theo! Blev en runda på stan. Köpte lås&kedja till min skoter..lite billigare på Biltema än där söt köpte sin, men samma säkerhetsklass så.

Imorrn ska vi äta julgröt hos mamma för det har inte blivit någon sån iår! Sen ska nog söt hjälpa Jonathan att lägga golv i deras hus och jag ska mysa med Margit för imorrn hämtar vi henne :)
Förhoppningsvis blir det en sväng till min Paps på fredag också, det beror på om Söt får tag på några däck till släpet..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0