Regn, regn, regn

Regn, regn, massa regn.
Uppe tidigt idag men lyckades pallra mig i säng i helt ok tid igår, så jag är inte så fruktansvärt trött. Steg upp vid 8 typ, tänkte att det är perfekt, då kan jag springa på förmiddagen.
Men nu regnar det, så frågan är om man ska lyckas tvinga sig ut eller om man ska hålla tummarna att det slutar regna senare idag. Det vettefan..borde verkligen springa, har varit en seg vecka utan spring :(
Har haft så ont i mitt trasiga knä:( när jag böjjer ihop det som. Dumma knä! Gjorde jätteont igår.

Iaf så imorrn fyller min söt år! <3 Jag känner mig som ett barn på julafton, jag vill ge honom hans present nu!! haha! Känns som att det är jättelänge tills imorgon..

Ska nog dra in på stan en sväng och se om jag hittar nått kort och nån liten sak till tror jag..hmm.

Men annars så, igår var Elli här men först drog vi på "hemligt uppdrag" och fixade en present till söt! hihi. Alltid roligt med sällskap :)

Jo och igår natt så väcktes jag av en morrande Margit och en upprörd söt! Då hade grannens katt tagit sig in genom badrumsfönstret och Margit hade jagat in den i ett hörn bakom toadörren och satt och vaktade söt. Hon råkade riva söt ganska ordentligt på foten när han försökte fösa undan henne, men tillslut fick jag in henne i sovrummet så den andra katten sprang ut.
Sen hittade vi gula hårtussar lite varstanns i lägenheten, så Margit hade nog talat om för kissen vem som bor här!!

Tur vi har vår vaktkatt! ♥ (och framförallt tur att hon inte fick en skråma! fast det kanske inte är så förvånade. Höhö, våran bitch!)

Kommentarer
Mamma Matte

Spring i regn, det är skönt sålänge det inte rinner i ögonen, lätt avhjälpt med keps eller pannband. nu blev jag taggad ;-)



Ajdå, det var ju onödigt att få sig en reva, hon har inte splitvision när hon fokuserar på inkräktare precis!

Ibland kan en vattenflaska vara bra att ha i dsådana lägen!

Datum: 2011-08-05 Tidpunkt: 11:19:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0