Veckans träning v.43

1 ridtur (!)
1 styrkepass
1 70 min spinning
2 x löpning, tot 7km

Blev lite mer träning den här veckan, dock inte riktigt det planerade. Hade faktiskt tänkt springa idag, men av olika anledningar tog jag mig aldrig iväg innan middagen hos mamma och sen blev det för sent. Visst gillar jag att springa sent, men jag vet hur pigg jag blir, så jag hoppar faktiskt det ikväll. Vill försöka få somna och inte vara död hela veckan istället, för då orkar jag ju absolut inte springa!
Tänkte också styrketräna på Iksu ett par gånger den här veckan men så blev det inte heller, bara ett styrkepass hemma. Nåja, ett pass är bättre än inget och nu kan det väl bara gå åt rätt håll?
Jag vill komma in i rutinen igen, minst 3 pass löpning/vecka, och helst iallafall 2 styrkepass. Och gärna något spinningpass då. Hade väl tänkt att de långa spinningpassen ska få ersätta långpassen i löpningen tills jag kommer upp i såna där, och i vinter när det är svinkallt tänkte jag också att det blir spinning istället för långpass ute/på löpband.
Får väl se om jag lyckas bättre den här veckan, nu ska jag ju ha Pampas flera dagar så jag får nog pussla om det ska gå!

Kommentarer
Nina

Nä, man blir helt knasig när det är disigt, kallt, snöigt, regnigt osv.. Orka. Jag sov i tre timmar idag mitt på dagen, var för trött... Men nu jävlar, gymkort inhandlat. Har tom raggat upp en killpolare som är PT att hjälpa mig, nervöst, haha! :)

Datum: 2010-11-01 Tidpunkt: 20:17:35
Blogg/URL: http://ninsans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0