Veckans träning v.18

3 Ridturer

3 Joggingrundor totalt 14,11 km

1 Cykeltur

Rolig vecka med någon form av motion varje dag. Kalasbra! Tummen upp till mig själv. När allt annat går skit går iallafall träningen någorlunda bra.

Broarna runt, 5km på 32.41 min är ju veckans absoluta höjdpunkt, det var bara andra gången jag sprang 5 km, det var första loppet i år, och dessutom lyckades jag hålla ett jämt och för mig högt tempo hela loppet igenom! Supernöjd.

Och inte bara det, dessutom distansrekord idag, 6km(eg. 6,1km) sprungna utan att stanna av en endaste gång. Såå nöjd och glad just nu.

Enda smolken i bägaren är väl passet i fredags, den rundan gick absolut inte bra. Det var bara tungt och plågsamt och jag ville helst bara dö…

Ridningen har också gått super, Walle har varit fin och skött sig bra, samt att jag fått rida hela 3 gånger!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0