Spring en mil vinn en bil 2010

..och Malin vann bilen!!! Grattis!

Jaha, nu har man sprungit sin första mil. Jag hade en väldigt härlig känsla i benen igår, så det gick faktiskt väldigt smidigt. Jag sprang i mitt lugna tempo som jag vet att jag orkar springa länge i, dessutom gick det lite fortare än vad jag trodde.
Sista kilometrarna brände dock foten och jag förstod att det nog inte skulle vara någon liten blåsa denna gången. Nä, det var det inte, väl i mål så kunde jag inte gå på foten, och idag är jag mer eller mindre halt. Den sitter verkligen på ett helt idiotiskt ställe om man vill kunna gå. Suck!
Annars, prima ballerina, inget ont någon annanstans. Stolt över mig själv, för några månader sen orkade jag inte springa 3 km. Nu har jag sprungit en hel mil utan att stanna!! Det är liksom långt, det är liksom längre än till Gideå från pappa. Långt!! Coolt.

Den officiella tiden blev 1,08,12 enligt resultatlistan och en 155e plats. Blev inte sist! :)


Kommentarer
sara

jag skulle aldrig orka springa en mil. :(

Datum: 2010-06-02 Tidpunkt: 13:45:34
Blogg/URL: http://smuls.blogg.se/
Hanna

Jag som va så jäkla nöjd igår över att ha joggat 7,2 km åsså kommer du å förstör min lycka med en heeeeeeeeel MIL!

Nu måste ju jag lufsa minst 1½ hahah eller kanske inte...

Grattis iaf :D

Datum: 2010-06-02 Tidpunkt: 14:50:55
Blogg/URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Mamman flåsandes efter...

Himmel och pannkaka vad du är duktig, du är helt fantastiskt duktig!

Fast du är bra när du är du också, inte bara för att du sprungit en mil!



Och nu idag har jag gjort det för iår också, jag har ju gått ut lite mer försiktigt nu jag, är liksom rädd om gammelkroppen...



så nu kan vi följas på milen också, fast då har du väl snart knäckt två... Rackarns onge!! :-)

kramas!

Datum: 2010-06-07 Tidpunkt: 21:35:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0